Často kladené otázky
- Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?
- Je nutná registrácia, pokiaľ chcem nakupovať cez váš eshop?
- Koľko stojí doprava / poštovné?
- Ako môžem zaplatiť?
- Do koľkých dní mi bude tovar doručený?
- Aký je spôsob doručenia tovaru?
- Čo ak nie sú všetky mnou objednané položky skladom?
- Čo ak mi nejde objednávku zaplatiť platobnou kartou?
- Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Kontaktujte nás.
Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?
Názorný návod postupu vytvorenia objednávky nájdete v samostatnej sekcii "Ako nakupovať". Našim cieľom je, aby prostredie nášho eshopu bolo jednoduché, zrozumiteľné a užívateľsky prívetivé. Technicky používame prakticky rovnaké postupy a princípy ako väčšina internetových obchodov.
Je nutná registrácia, pokiaľ chcem nakupovať cez váš eshop?
Registrácia nutná nie je, prídete ale o niektoré výhody dostupné iba registrovaným zákazníkom, napr. o sledovaní objednávky alebo o históriu predchádzajúcich objednávok.
Koľko stojí doprava / poštovné?
Cena dodania tovaru sa odvíja od zvoleného typu dopravy. Prehľadný cenník dopravy a poštovného nájdete v sekcii "Doprava a platba".
Ako môžem zaplatiť?
Aktuálne je možné objednaný tovar uhradiť buď platobnou kartou ihneď po objednaní, okamžitým bankovým prevodom, pomocou Google Pay, Apple Pay alebo služby PayPal. Využiť môžete tiež možnosti dobierky. Tovar si môžete objednať na dobierku aj na výdajné miesto Zásielkovne, PPL alebo Balíkovne a uhradiť ho pri vyzdvihnutí V neposlednom rade ponúkame aj formu úhrady pomocou bežného bankového prevodu. Pokiaľ si ju zvolíte, prídu Vám na email súčasne s potvrdením objednávky aj platobné údaje. Na vykonanie platby je daný časový limit 7 dní, potom dôjde k automatickému stornovaniu objednávky.
Do koľkých dní mi bude tovar doručený?
Objednávky sa snažíme vybavovať čo najskôr po ich prijatí. Dopravcovia u nás vyzdvihujú pripravené balíky počas dňa (väčšinou v popoludňajších hodinách). Vzhľadom na to, že balíky odosielame z Českej republiky, je väčšinou dodacia doba 2 - 5 dní.
Aký je spôsob doručenia tovaru?
Ponúkame rýchle a bezpečné doručenie objednaného tovaru. Využívame služby Zásielkovne a PPL. Prevažná väčšina našich zákazníkov volí dopravu na výdajné miesta Zásielkovne. Spolupráca so všetkými našimi dopravcami je dlhodobo prakticky bezproblémová. Zásielky internetového obchodu Osej.sk sú doručované na území Slovenskej republiky.
Čo ak nie sú všetky mnou objednané položky skladom?
Sortiment ponúkaný na eshope Osej.sk je veľmi široký. Snažíme sa udržiavať aktuálne informácie o dostupnosti jednotlivých položiek. Drvivú väčšinu objednávok vykryjeme na 100%. Niekedy sa však stane, že niektorá z objednaných položiek nie je skladovo dostupná, preto sme si dovolili určiť hranicu 10% z celkovej ceny objednávky. Funguje to tak, že minimálne vykrytie Vašej objednávky musí dosahovať 90%, pokiaľ to tak nie je, ozveme sa Vám a spoločne sa dohodneme, ako budeme ďalej postupovať. Pokiaľ je táto hranica dosiahnutá, objednávku Vám odošleme.
Čo ak mi nejde objednávku zaplatiť platobnou kartou?
Pokiaľ sa Vám z nejakého dôvodu nepodarí objednávku uhradiť platobnou kartou, pošleme Vám za cca 15 minút od odoslania objednávky email, v ktorom
nájdete odkaz, ktorý vedie na 3 možnosti:
1) Platbu kartou môžete dodatočne dokončiť.
2) Môžete si objednávku prepnúť na dobierku.
3) Môžete objednávku stornovať.
Pokiaľ na tento email nebudete reagovať, Vaša objednávka sa automaticky stornuje po piatich dňoch od neúspešného pokusu o úhradu platobnou kartou.
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Kontaktujte nás.
Kontaktný email [email protected]